7 Aralık 2010 Salı

BİR GERİ DÖNÜŞÜMÜN ÖYKÜSÜ..:))))

      Aslında en sevdiğim işlerden biri de kullanmadığım bir eşyayı yada bir giysiyi kullanılır hale getirmeye çalışmak.Bu etek de bunlardan biri yıllar öncesinde uzun zaman bu eteğimi giydim..hemde severek.ama malum araboy etekler çıkınca ve onların rahatlığına alışınca bayadır kullanmıyorum bu eteği.çünkü uzun maksi etekler ayağıma dolanmaya başladı.bende bu eteğe geçen gün farklı bir gözle baktım acaba tekrar ne yapabilirim diye.önce kısaltsammı dedim..sonra üzerime tutarken birden tunik yapma fikri geldi.kemerini ve fermuarını kestim çıkardım.hafif yaka oydum ve bel oyuntusu verdim.zaten etek kısmı katlı olduğu için yanlara ve kolları katlarken dikiş yaptım.ve oldu .çokta hoşuma gitti.umarım sizde beğenirsiniz.

9 yorum:

  1. süper bir fikir.iyigünlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. süper bir fikir. etek halinden daha güzel olmuş hemde :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. yemyeşildeniz;çok teşekkür edrim.benim de böylesi daha çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  4. süpersin.... sen bu işi bayağı ilerlettin tebrikler......

    YanıtlaSil
  5. keskin makas çok teşekkür ederim.senden bu sözleri duymak çok güzel...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş,kumaşta hoş! Güle güle giyin

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık.. fakat acaba başlığı ÖYKÜSÜ şeklinde değiştirir misiniz? yanlış yazılmış kelimelere karşı çok hassasım..

    YanıtlaSil
  8. TAMAMM HEMEN DEĞİŞTİRİRİMM..ÇOK HAKLISINIZZZZ....

    YanıtlaSil