18 Aralık 2010 Cumartesi

UZUN,TÜLLÜ ELBİSE....

Bu elbisenin kumaşısa kadıköy cuma pazarından.gri,füme ve siyah renklerde.biraz ekose desenli gibi.daha koltakmayı bilmediğim için,daha doğrusu cesaret edmiyorum.o yüzden yarasa kollu bir elbise oldu.boyunu özellikle uzun yaptım.çorapla rahat bir biçimde her ortamda giyebilmek için.etek ucunada tül geçirdim.giyince pek havalı duruyor.bu kumaşdan birde arkadaşıma elbise diktim.önümüzdeki günlerde onuda paylaşacam sizlerle.ben bu elbiseyi çok sevdim.giyince çok rahat ediyorum.bir günde giyip fotoğraflayıp size gösterecem.bu aralar fiyokları çok seviyorum.o yüzdende fiyonga benzer bişe uydurdum yaka kısmına.tüm arkadaşlardan yorumları bekliyorum.bütün önerilere de açığım.yakasında hala teğel ipi kalmış.acemilik iştee..:))))

9 yorum:

  1. çok güzel olmuş.Kol takmak zor değil bir kere yapsan sonu gelir.Eline sağlık:):):)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tatlım.evet denicem yakında zaten kol takmayıda..sendende bekliyorum yeni işler.valla hergün bakıyorum bişe ekledin mi diye...

    YanıtlaSil
  3. Elimde dikiş çokta grip olduğumdan dolayı dikemedim eski diktiklerimide ben koymak istemedim.Kol takmayı bloğumda anlatırım.Birde birşey sorucan neden bizim bloğlarda bunlarda ilginizi çeker diye bir yer yok biğer arkadaşlarınkilerinde var.merak ettim:):):)

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun canım.dediğim gibi hergün bakıyorum senin bloğa.aa evett haklısın benimde ilgimi çekti o.aslında bayada kurcaladım bloğun orasını burasını ama.bulamadım bişe.bir arkadaşım var ona soracam bi ara .öğrenince sanada hemn yazarım inşallah.evet yaa bide bu kol takmayı bir ara anlatırsan çok sevinirim.bide katogoriler diye bişe var diğer bloglarda.onuda bulamadım daha.artık napalım yavaş yavaş olur inşallah.görüşürüz canım..

    YanıtlaSil
  5. elbiseye bayıldım resmen ellerine sağlık. fiyonk detayına bitiyorum zaten.
    bu arada blogusağ sütunu benim b.sayarda resimlerin içine geçmiş gibi görünüyor biraz. bendeki ekrandan kaynaklanıyorsa bilemem ama şablonun böyleyse düzeltebilirsin. tasarım'dan genişlikleri ayarla'ya gir sağ sütunu daralt biraz daha derli toplu durur.
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  6. BAHARINELLERİ;ÇOKK TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM..HOŞ GELDİNİZ BLOĞUMA.EVET ONU AYARLAMAYA ÇALIŞACAĞIM...

    YanıtlaSil
  7. hiç acemi işine benzemiyor. bence gerçekten bu işte iyisiniz ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM NURCUĞUM...İNANIN SİZİN GİBİ BECERKLİ BLOGLARDAN ÇOK İLHAM ALDIM.....

    YanıtlaSil
  9. çantan,elbisen,kumaşların kısacası bloğun çok güzel izleyicin oldum canım..

    YanıtlaSil