6 Aralık 2010 Pazartesi

SİYAH SATEN ELBİSE....

Bu elbiseyi dikerken aslında çok kararsızdım.çünkü kuması sert bir saten.ve ebatı da bay küçüktü kumaşın.sadece bu kadardı bende düşük kol bir elbise yapmaya çalıştım.yine evde bulunan elbisemden yararlandım .bu sefer kalıpta çıkarmadım direk kumaşı önce 2 ye sonra 4 e katlayarak elbiseyide üzerine koyarak kestim.aslında elbisem uzun kolluydu o yüzden kol yerinide hafif yarasa kol şeklinde kestim.bir önceki elbisede yakayı fazla oyduğum için bunda hiç yaka oymadım ama kumaş biraz sert olunca baya dik durdu.tekrar kesip dikmek istemedim.o yüzdende yaka kısmını biraz büzdüm ve üzerinde ki broşu yaptım.rahat bir elbise oldu.zaten kendinize dikmenin en güzel yanı vücudunuzu bilkip rahat edilecek kıyafetler oluşturmak.evet kabul ediyorum ürünlerim biraz acemice ama onları giymek çok keyifli.veeee ben diktim,ben yaptım demek daha da güzel.umarım beğenirsiniz.

5 yorum:

  1. merhaba yeşil inci,elbise çok hoş olmuş.İnsan birşeyler ortaya çıkarınca çok mutlu oluyor.Bence penslerle vucuduna oturttsan dahada güzel olmazmı?

    YanıtlaSil
  2. merhaba keskin makas...beğendiğine sevindim.aslında çok haklısın pens yapsam iyi olacak.ben çok dar kıyafetler giyemiyorum .dar olur diye de koymadım pens..daha doğrusu ben pens nasıl yapılır onuda bilmiyorum.ama artık kol takma,pens yapma girişimlerine de geçecem.hazır elbiselere bakarak denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Swatpisces..çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Çok şık olmuş bu hiç acemi işine benzemiyor valla.

    YanıtlaSil