5 Aralık 2010 Pazar

İLK DİKİŞ DENEMESİ......

     Aslında geçtiğimiz 1 aya kadar hiç aklımda dikiş dikmek yoktu.taa ki bir bloğum olana ve bloglarda ki yapılmış güzellikleri görene kadar.zaten benim gibi tesettürlü hanımlar bilirler aslında tarzımıza göre kıyafet bulmak biraz zor oluyor.evet tesettür mağazaları çok var artık.ama onlarında tarzı birbiriyle aynı.neyse lafı çok uzatmadan..işte bende dedim kendi kendime bi dene..bakalım ne olacak.tabii ben dikiş fikrini aklıma koyunca..doğru KADIKÖY CUMA PAZARI nın yolunu tuttum.Allahım ne kumaşlar..ne çeşitler var..ve en güzel yanıda fiatları..inanır mısınız 5 parçası 1 liraya bile kumaş aldım..ve işe koyuldum .işte ilk diktiğim elbise..daha kol geçirmeyi,fermuar dikmeyi..hatta etek kemeri geçirmeyi bilmiyorum..sadece dümdüz dikmeyi bilkiyorum şu anda.onuda deneye deneye öğrendim.bu elbiseyide reglan kol yaptım.evde bulunan reglan kol kazağımdan gazete kağıdına kalıp çıkardım ve kumaşı kestim.zaten kumaş da 50 kuruşluk bir kumaş ama güzel bir kumaş.dedim olmasada sorun değil.ama oldu.çok rahat bir elbise.ister altına dar paça pantolonla..ister müsait yerlerde(kadınlar arasında)ince çorap ile güzel oluyor.üzerimde duruşu da komik olmuş aslında..:)))yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

7 yorum:

  1. merhaba ilk denemene göre oldukça güzel dikmişsin.Kalıplar için burda dergisini kullanabilirsin.Ne güzel kumaşları ucuza alıyorsunuz.İstanbulda yaşamanın avantajları.Ben hiç 1 tl ye kumaş alamadım çünkü rastlamadım:) eline sağlık çok güzel omuş.Diğerlerinide bekliyoruz:):):)

    YanıtlaSil
  2. valla ilk deneme için bence süper, gelecek vaadediyorsunuz , biraz daha hareket katın bence, bir kemer güzel olur mesela. elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. keskin makas;çokk teşekkür ederim.evet istanbul da olamnın avantajları çok.marka kumaşları bile çok ucuza pazarda bulabiliyoruz.evt diktikce paylaşacam inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Swotpisces;çok teşekkür ederim.evet haklısın kemerle çok daha farklı ve hareketli duruyor aslında kemerle kullanıyorum.ama kemerli çekmeyi unutmuşum.

    YanıtlaSil
  5. ilk deneme için güzel olmuş keskin makasın söylediğine ben de katılıyorum burda dergisinin kalıpları bir kıyafetin üzerinden kalıp çıkarmaktan daha kolay olur. Şimdiden kolay gelsin yeni dikişlerin için

    YanıtlaSil
  6. serap hanım çok teşekkür ederim.sizin gibi ustalardan yorum almak çok güzel.hatalarımıda söyleyebilirsiniz.eminim sizlerden çok şey öğrenecem.

    YanıtlaSil
  7. bencede ilk deneme için harika

    YanıtlaSil