24 Aralık 2010 Cuma

TERAPİ ÖZELLİĞİ TAŞIYAN ELİŞLERİ(LİFLER) :)))


EMİNİM BİR ÇOK BLOGER ARKADAŞIMIN YAPTIĞI İŞLERDEN BİRİDİR ARADA LİF ÖRMEK.ÇÜNKÜ BEN ÖYLE YAPIYORUM.AKŞAMLARI T.V. DE DİZİ İZLERKEN ELİM BOŞ OTURMAYI HİÇ SEVMEM.O YÜZDENDE MUTLAKA BİR ÖRGÜM VARDIR KENARDA.BU LİFLERDE ONLARDAN BİR KAÇI.HEM YAPIMI ÇOK ZEVKLİ,HEMDE ÇOK BASİT.İNCE İPLERLE ÖRGÜ YAPMAYI HİÇ SEVMEM.YAPACAĞIM İŞ ÇABUK BİTMELİ.O YÜZDEN LİF ÖRMEK BANA KEYİF VERİYOR.HEMDE RENKLERLE UĞRAŞMAK ÇOK ZEVKLİ.ASLINDA SIRADAN LİFLER AMA İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ DOSTLARIM.

4 yorum:

  1. bende bir ödülün var uğrar alırsın:):):)

    YanıtlaSil
  2. bence hepside çok güzel olmuş.Keşke aklıma önceden gelseydi de sevdiklerime yıl başı hediyesi olarak yapsaydım.Çünkü şöyle pufidif pufidik rengarenk lif ve yanında misss kokulu bir sabuna kim hayır diyebilir.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. KESKİN MAKAS..DOSTUM..ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..GÜLOŞ;TEŞEKKÜR EDERİM..EVET ÇOK GÜZEL HEDİYE OLUYOR..

    YanıtlaSil