23 Aralık 2010 Perşembe

KADIKÖY CUMA PAZARI 'NIN EN NADİDE(UCUZ) PARÇALARI....:))))


GEÇENLERDE KADIKÖY CUMA PAZARINA GİTMİŞTİM..TABİİ BEN HER GİDİŞİMDE BİR YIĞIN KUMAŞLA DÖNÜYORUM.DİKİŞ İŞİNDE ACEMİ OLDUĞUM İÇİN HER GÖRDÜĞÜMÜDE ALIYORUM..TABİİ GENELDE UCUZ KUMAŞLARI TERCİH EDİYORUM.UCUZLAR AMA GENELDE KALİTELİLER.ÇÜNKÜ OKUDUĞUM BÖLÜM GEREĞİ BİRAZ KUMALARDAN ANLIYORUM.EN AZINDAN DİKMEYİ BECEREMEZSEM KUMAŞA ACIMIYORUM..GERÇİ BU GÜNE KADR SANIRIM 5 PARÇA KIYAFET DİKTİM VE HERSİNİDE GİYDİM.HERALDE YAKINDA BİR GİYDİĞİNİ BİRDAHA GİYMEYENLERDEN OLACAM DERRMİŞİMM...:))GELELİM KUMAŞLARA..İNANMAYACAKSINIZ AMA İLK FOTOĞRAFDA Kİ 4 KUMAŞI 1 LİRAYA ALDIM...VE HEPSİDE KALİYELİ..İLK 2 TANESİ,DESENLİ OLANLAR,BULÜZ OLACAK CİNSTEN SATEN KUMAŞLAR.DİĞERİ PUANTİYELİ ,ÖBÜRÜ İSE DÜZ SİYAH BİR KUMAŞ..ALTTAKİ RESİMDEKİLERİN FİATI İSE 1.5 LİRA İLE İLE 50 KURUŞ ARASINDA DEĞİŞİYORLAR..ÇOK MUTLU OLUYORUM HEM UCUZA HEMDE GÜZEL KUMAŞLAR ALAMAYA.....2. RESİMDE NE DAĞINIK ÇIKMIŞ...:))))

16 yorum:

  1. Kârlı bir alışveriş olmuş. Değerlendirebilenler için bu tarz kumaşlar bulunmaz birer fırsat. Bu arada Kadıköy'ü çok sevmiştim en son eğitime geldiğimde. Boğa Heykeli'nin oraları ve Bahariye miydi oraları filan. Çarşısı varya, Mango, Koton filan hepsi aynı sırada. Orayı da beğendim:) Ve İstiklal Cd.sine benzeyen bir sokağı var (sadece cafelerin olduğu) orayı da sevdim. Aslında İstanbul'u çok seviyorum diyeyim, siz de kurtulun ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kumaşlar almışsın canım, hemde ekonomik fiyata. Dikiş dikmeyi sevenler için daha ne olsun dimi ama :))

    YanıtlaSil
  3. Canım birşey daha eklemek istiyorum aslında mail atmayı düşündüm ama bloğunda bulamayınca buradan yazayım dedim. Bloğunun sağ tarafı çok yazılarının içine girmiş. Onu ayarlamak için Tasarım -> html.yi düzenle sayfasına girip ctrl+f tuşuna basarak altta çıkan kutucuğa sidebar-wrapper yazarak onun altında bulunan rakamı width: 200px; olarak bir değiştirip ön izlemeden bakarak sağ tarafın yazılarından ayrılmasını sağlayabilirsin.Hala iç içe geçmişse de 200.den daha az bir sayı yazarak oradaki bölümü düzenleyebilirsin.

    Bu mesajı okuduktan sonra da silebilirsin. :))

    YanıtlaSil
  4. hepside birbirinden güzel. Bu kumaşlarla diktiklerini marakla bekliyorum:):):)

    YanıtlaSil
  5. SOUND OF THE RAİN;BİDAHA BEKLERİM İSTANBUL'A HATTA CUMA PAZARINA GİDERİZ..NERGİZCİĞİM;TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..AYRICADA ÇOK MUTLU OLDUM HEM BENİ İZLEMEYE ALMANIZA HEMDE BİLGİLENDİRMENİZE....KESKİN MAKAS;İNŞALLAH DİKİP YAYINLIYACAĞIM VE SENİN GİBİ BİR USTADAN DA ELEŞTİRİ VE YORUMLARI BEKLİYECEĞİM.TEŞEKKÜR EDERİM CANIMM..

    YanıtlaSil
  6. ahhhh ahhh benim vaktim olsa bende gidicem oraya ama bir türlü işten izin alamıyorum :) .Tabi ne dicem benim pazara gitmem lazım bana izin verin mi :P .
    Şaka bir yana bende yakınlarımda parça 3 lira kumaşçı buldum oradan alışveriş yapıyorum artık .
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. KEŞKE BİR GÜN FIRSATINIZ OLSADA BERABER GİTSEK.HEM SİZDEN NE FİKİRLER ALIRIM.EVET BİZİM BURDA DA YAKINDA VAR BİR KUMAŞCI O DA ÖYLE VERİYOR.PARÇASI 3 LİRA FALAN.PAZAR ASLINDA BİRAZ UZAK AMA OLSUN DEĞİYOR GİTMEME ..ÖPÜYORUM TATLIM..GÖRÜŞMEK ÜZERE..

    YanıtlaSil
  8. İşte geldim burdayım :)))
    Merhabalar arkadaşım
    günün güzel geçmesi dileklerimle sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim arkadaşım...yıldız..isminiz ne güzel..benim adımda da yıldız var...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba arkadaşım,teşekkür ederim,hepsi birbirinden güzeL

    YanıtlaSil
  11. süpersin, bedavaya almışsın :) yapacağın güzel cicileri bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  12. selam ben Aynur
    sanırım bloglarda yenisin arkadaşım hayırlı olsun bloğun aramıza hoşgeldin
    ben salaş yeleğin kesim aşamasını bir kağıtla yada kumaşla anlatabilirmisin keserek veya çizerek o tür yelek ve hırkaları çok seviyorum evde uygun kumaşım da var diksem diye düşündüm ama kalıbı yok burada da bulamam yardımcı olursan sevinirim
    sağlıcakla

    YanıtlaSil
  13. slm aynurcuğum..sende hoş geldin bloğuma..çok mutlu oldum..salaş yeleğin yapımını en kısa zamanda anlatacağım.aslında çok kolay sadece makasla 2 kesik atıyorsun o kadar..dökümlü penye ile çok güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  14. mormenekşeler;hoşgeldin bloğuma..çok mutlu oldum..yemyeşildeniz;ismine bayılıyorum benim ismimede yakın..teşekkür ederim..en kısa zamanda yapacam bişeler inşallah...

    YanıtlaSil
  15. bu cuma pazarı burda yani bursada olsa ben kesin her cuma giderim okadar imreniyorum ki size.ben çarşıya her gittiğimde kumaşçılara mutlaka uğruyorum ama en ucuz metresi 2 liraya alabiliyorum sadece 1 defa da metresi 1 liraya denk gelmişti.genelde 5 ve daha üstü oluyor fiyatlar.

    YanıtlaSil
  16. evet sevdacığım,kadıköy cuma pazarı çok güzel bu konuda..hem ucuz hemde kaliteli kumaşlar var..

    YanıtlaSil