13 Aralık 2010 Pazartesi

KURDELE NAKIŞLARIM(CANLARIMMM)...:)))

       Kurdele nakışını çokk severim..hem yapmayı,hem de kullanmayı...İlk kurdele nakışı denemelerim
3 yıl önce olmuştu.bir arkadaşımda lavanta torbası görmüştüm ve hayran kalmıştım.işte bana ilk o lavanta torbası ilham vedi.dedim bunu yapacam.vee kendi kendime denemeler sonucu başardım.bunlarda ilk yaptıklarım..kurdele nakışından tam 15 tane havlu yapmıştım fakat elimde 4 tane kaldı..hepsini hediye verdim.ayrıca da çok güzel bir hediye oluyor..tamamen el emeği..umarım sizde beğenirsiniz....

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. merhaba çok güzel olmuş.Bunları kullanmaya kıyamam heralde hepside el emeği göz nuru :):):)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuşlar güzel günlerde kullanın..Hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
  4. TEŞEKKÜR EDRİM ZEYNEPCİĞİMM...

    YanıtlaSil