27 Aralık 2010 Pazartesi

BİR MAHSUN MOR MENEKŞE VE KURDELE NAKIŞI.....

Aslında BİR MAHSUN MOR MENEKŞE AĞLIYOR MU NE?desem daha doğru olacak..çünkü menekşemin fotoğrafını çektiğim akşam oğlum üzerine top düşürdü ve şu anda menekşem sadece 3-4 yapraktan oluşuyor.benim bu menekşem tam 3 sene sonra açtı..ve şimdi 1 üç sene daha beklicem sanırım.öylede güzeldi ki.mor mor...bayılırım mor renge..alttaki fotoğrafda ki havlumda yine ilk kurdele çalışmalarımdan .tamamen organze kurdeleden oluşuyor.umarım beğenirsiniz..

15 yorum:

  1. Blog dünyasina hosgeldin...keyifli paylasimlar dilegiyle :)
    Hawlwun cok ho$,emeyine saglik...

    YanıtlaSil
  2. çİÇEĞİNE ÇOK ÜZÜLDÜM BENİMDE MANEKŞEM VAR AMA KIZIMDAN DOLAYI BİR BÜYÜMÜYOR:):):)

    YanıtlaSil
  3. AYNENN TATLIM..BENİM Kİ DE BÜYÜYEMİYOR BİR TÜRLÜ..OĞLUM SAĞOLSUN..HABİRE YA YAZSTIK ATAR..YA TOP...:))

    YanıtlaSil
  4. selam ..çağırdın geldim ..çok ta memnun kaldım ..bence menekşeye nazar değmiş ...

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldiniz bloğuma..çokk sevindim..

    YanıtlaSil
  6. aaa. ,izlemez olıur muyum hiç :)) ben sizi izliyorum sanıyodumm:))
    yarın yollayacağım öğleden önce. bugün veli toplntm vardı o yüzden.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. saol tatlımm..çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. yorumlarnız için teşekkürler ben seni izlemeye aldım zaten yeşil inci

    YanıtlaSil
  9. sevgili yeşil inci ben sizin blogunuzda görünüyorum fakat siz görünmüyorsunuz ayarlarınızı kontrol edermisiniz

    YanıtlaSil
  10. canm ben dün yolladım kargoyu.biraz geç oldu ama kusura bakma:) güle güle kullan şimdiden.. hoşçakal:))

    YanıtlaSil
  11. bi de yorum ayarlarına gir: orda şöyle bişey var: sen onay verince yorumlar yayınlanıyo. seni kıracak, incitecek yorumlar yazabiliyolar.. bence bi kurcala yorum ayarlarını, bi de kelime doğrulamayı kaldırırsan daha kolay olur insanların yorum yazması.

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim canım,olsun hiç sorun değil ..Ama heyecanla bekliyorum. sende bana adresini mail atarsan bende sana hediye yollamak istiyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. açıkcası bir çiçeğin açması için üç sene bekleyecek sabrım yok sizi kutluyorum. ben altı ay bile bekleyemedim yaseminimin yenidedn açması için. :)) kurdela nakışı konusuna gelince bayılıyorum kurdela nakışına. hatta bi bakıyorum tırnaklarımı kemirmeye başlamışım ilerde öğrenmeyi düşünüyorum bende. sizinkilere de bayıldım... sevgiyle....

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim..iki dirhem bi çekirdek...evet beklemiştim 3 sene ama 2 gün sürdü çiçeğin açmış hali..napalım sağlık olsun.kurdele nakışı aslında çokk basit.kendi kendinize bile öğrenirsiniz.önemli olan renkleri güzel uydurmak..her desen güzel ve çabuk oluyor..sevgiler tatlım..

    YanıtlaSil